Monday, December 29, 2008

siapa lebih baik

Raden kadang kala pening juga bila banyak baca peper, makin banyak pula cite tentang ci polan itu lebih baik daripada c polan ini. C polan itu seorang pejuang bangsa yang benar benar berjuang demi keadilan rakyat, manakala c polan ini pula berjuang dek kerana dia berada di atas singgahsana pemerintahan. C polan itu dengan angan angan nya masih tinggal angan angan 16 sepetember. Dulu pun dia pernah memerintah, tapi dia lupa apa yang sepatutnya dia buat semasa memerintah. C polan ini pula dengan nada cool terus memerintah dengan caranya tersendiri. Bagi Raden, biar la rakyat di perintah oleh pemerintah yang rakyat pilih. Pemerintah yang bejaya membawa keamanan dan kemajuan kepada rakyat. Semua rakyat. dan sekalu pemerintah, mana mana pun harus menunjukkan kepimpinan yang telus barulah mendapata kepercayaan dari semua rakyat.

3 comments:

Ali Suhaili said...

yang penting ...ialah sikap pemimpin dan cara kepimpinanya..betul ngak Raden? nak kata siapa lebih baik...tengkorak ni susah nak cakap...apa pun rakyat kena fikir...kalau stakat cakap belum dapat bukti...jangan la mudah terpengaruh...kan?

Ali Suhaili said...

wei..raden...wa sekarang tak pakai dah ititserati...boleh la jenguk dekat ni...http://alamsinar.blogspot.com...tengorak biru..yang terbakar...ha ha...

Anonymous said...

sudah lama tak update .. ;P

update2 la selalu ..

salam kenal..